Jump to content
Sign in to follow this  
J.

Janet to Headline Global Citizen Festival

Recommended Posts

11 minutes ago, Csmitty said:

This gets aired on TV right?! 

Nah but I think you can stream it. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Csmitty said:

This gets aired on TV right?! 

 

11 minutes ago, Mr. Wonder said:

Nah but I think you can stream it. 

You’re both right 

https://www.today.com/news/2018-global-citizen-festival-lineup-has-been-announced-t135069

Can't make it to Central Park? Don't worry — the event will be broadcast live on MSNBC and streamed on MSNBC.com.
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, StateOfTheWorld said:

She's been headling a lot of these festivals with the Weeknd?

What if the artist she's collaborating with is him?

Don't let them pls. 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do artists usually just do a performance (5-10min) or is this like Coachella where they do an entire set?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope a pic of her and Janelle comes out of this. Also lowkey mad this announcement came after panorama when this event is potentially free and hopefully without the mud 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, ontologicalummah said:

I hope a pic of her and Janelle comes out of this. Also lowkey mad this announcement came after panorama when this event is potentially free and hopefully without the mud 

You were there as well? Panorama was a bitter sweet experience. I refused to "get up" and jump in the mug during together again lol.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dal said:

Do artists usually just do a performance (5-10min) or is this like Coachella where they do an entire set?

They do a set, though it'll probably be a shortened.  I want to say JayZ's set was an hour.  

I watched it on MSNBC, but they do a TON of cut-aways and kind of dip in and out.  Live streaming is probably the way to go.  

 

And I JUST downloaded my Global Citizen app.  I can get to NYC if I earn them FREE tickets.  Global Citizen is such a great fit for Janet as an artist.  Even if all of the #JanFam can't make it, we should participate in some of the app challenges.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

I’m not recording this. I’m a millennial.. I’m streaming with the rest of you

Share this post


Link to post
Share on other sites

After all the praise she got from panorama I'm sure they contacted Janet asap! I've never heard of this one but from the way some of y'all talking I guess it's just as big as Coachella or close to it. 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, GTIG said:

You were there as well? Panorama was a bitter sweet experience. I refused to "get up" and jump in the mug during together again lol.

Yes, I still jumped but I definitely hesitated. My shoes were already ruined so I said what the hell lol

i loved panorama because it’s the closest I’ve been to Janet and the crowd but lord that damn mud and the smell was too much. Only for Janet lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, JoeJoe said:

I've never heard of this one 

giphy.gif

The same person that took 2 months to realize a dancer isn’t on this tour 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×