Jump to content
Sign in to follow this  
Damitajo

Janet Jackson Stems

Recommended Posts

On 9/26/2019 at 12:55 AM, janet.1814 said:

You did scam him 

No he didn't. He had no idea TA had leaked. I helped him out by giving him YAR to prove himself. Got a few things in return that I didn't have. The guy who he traded with is not exactly a nice person, and doesn't keep his end of the bargain. I almost got scammed by him a few days back. 

As for leaks, yeah they fking suck. Mainly cause Janet could've done something cool with them at one point but now they're out there, so I've stopped trading and holding on to the ones even those who pay for the stems are looking for. Ya'll can have MYM and stuff but the rarities stay locked up lol. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2019 at 12:17 AM, VINYL BLACK said:

Y'all fans cry about the wrong shit these stems were gonna eventually come to light of day shit I've owned most of them.for years and I see a few of you like.joe Joe who talking about Enjoy like I didn't send him the actual.MP3 file 😂 it's the net shits gonna leak get over it people are  going to trade let it GO but I need trust a try and you aint right I got some SHIT to swap

Mp3?  I'd trade YAR if you got something I don't, but mp3s ain't stems. Unless u did with FG already 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DM me if anyone wants them, in the name of creating the space to encourage (FREE) trading I deleted all the links from my initial posts (can't control replies tho).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/30/2019 at 10:52 PM, jarrylf said:

DM me if anyone wants them, in the name of creating the space to encourage (FREE) trading I deleted all the links from my initial posts (can't control replies tho).

Which ones do you have, that aren't posted?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/24/2019 at 2:17 PM, VINYL BLACK said:

Y'all fans cry about the wrong shit these stems were gonna eventually come to light of day shit I've owned most of them.for years and I see a few of you like.joe Joe who talking about Enjoy like I didn't send him the actual.MP3 file 😂 it's the net shits gonna leak get over it people are  going to trade let it GO but I need trust a try and you aint right I got some SHIT to swap

wait I bought the enjoy file so if it was you then you didn't send it to me, I paid for it lol. IDK why I didn't realize what you said until now. Don't be acting like you gave it for free lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2019 at 11:06 AM, Mr. Wonder said:

Which ones do you have, that aren't posted?

Individually they are only one sound, but layered on top of each other they make the complete song. Of course when you have the stems you can rearrange all the elements and create a total different record. No one does that anymore though. This generation just adds a rap verse and call its a remix ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...