Jump to content
Sign in to follow this  
bu.

Janet to perform at Korean Award Show

Recommended Posts

21 hours ago, eli's_rhythm said:

BoA has tons of bops you guys get edumacated.

 

 

HOLY SHIT, the influence is real, the 1st & last song are SLAYAGE for real

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I knew Janet had a huge following in Asia but these hilarious copy/paste of her hits makes me SWOON!!!☺️ All these haters takin’ about her being “local” all these years!!! #LastLaugh #ComeThroughGlobalQueen

tenor.gif?itemid=3581047

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

She’s an international legend. Anyone who calls Janet “local” is out of touch with reality

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/29/2018 at 4:08 PM, Game For Now said:

She’s an international legend. Anyone who calls Janet “local” is out of touch with reality

The people calling her local are just haters Bc she’s living her life, not taking her tour to their local country (as of yet) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

This Korean pop tart does if,  Not bad

Or like that Chinese chick in the if video is all "eeeeeeeef"

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, msboz said:

 

This Korean pop tart does if,  Not bad

Or like that Chinese chick in the if video is all "eeeeeeeef"

Why haven't I seen this before? Lord why was I so excited for the breakdown but was instantly disappointed? :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, JoeJoe said:

Why haven't I seen this before? Lord why was I so excited for the breakdown but was instantly disappointed? :lol: 

Right!!! 😂🤣😂🤣💀💀💀

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, JoeJoe said:

Why haven't I seen this before? Lord why was I so excited for the breakdown but was instantly disappointed? :lol: 

My expectations weren't high.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Illi said:

My expectations weren't high.

well the way the crowd was going off I expected something to happen during the breakdown lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah the breakdown was meh but still cool to see a take on this song from a completely different culture. The crowd was going off cuz she is from the group girls generation which is HUGE in Asia. They do have a song that was a little hit in my VJ club days that I came to like.  Its a little banger

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, janet.1814 said:

Sooo another icon, inspiration award

she didn’t say she was performing 😑

So it’s An award? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Game For Now said:

So it’s An award? 

According to Janet’s email “world wide inspiration” or sumshit 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×