Jump to content
Kim

Limit on SN changes

Recommended Posts

Someone asked this in another thread but I don't believe Angie has addressed it. :unsure:

Can you please increase the limit of SN changes per month for those of us with multiple personality disorder?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I asked Angie twice and she ignored me both times. My feelings were hurt. So I went and ate my feelings. I blame my unhealthy eating habits on Angie and her blatant disregard for my inquiries. -_-

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The way you phrased the question is hilarious :lmao: I hope it doesn't cost to. If it does, we won't get to. And in if that is e case, it's just fine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Though I'd love this it does kind of serve us right for being so damn schizophrenic :lol:. If it increased you best believe some of these people would be doing the most (including myself).

Share this post


Link to post
Share on other sites

It does serve you right.... *death* at those of you who changed your names and then wished you hadn't :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No. Now, please be a bit more thoughtful when you pick a name -_-

*dies*

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name=Selita Jo ^_^' timestamp='1316031043' post='236565]

It does serve you right.... *death* at those of you who changed your names and then wished you hadn't :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name=Selita Jo ^_^' timestamp='1316031043' post='236565]

It does serve you right.... *death* at those of you who changed your names and then wished you hadn't :lmao:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:umm:

I don't regret any of my previous or current SN, I just get inspired by the middle of the month and wish I could debut my new self earlier. -_-

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lmao:!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lmao:!!!

It’s about love and the different characters and personalities that live within me.

Strawberry Barbra is a character who lives within me. She comes out at moments. She's just a very, very sexual person that you hear on the album.

So when was the last time Strawberry Barbra came out to play? "Not that long ago, I’ll put it like that."

tumblr_lo3lf8UAnm1qd8nya.gif

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm torn between

Strawberry's Baby

Reynet Madita Jo Audison(combining our names, though mine is too long to entirely configure to hers :asham: Mine is really 5 names total :lol: )

The Velvet Reyna

As my next name. Votes? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't regret any of my previous or current SN, I just get inspired by the middle of the month and wish I could debut my new self earlier. -_-

I know you don't... that's why I only said SOME of you - one or two or three people have been a bit silly of late ;):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm torn between

Strawberry's Baby

Reynet Madita Jo Audison(combining our names, though mine is too long to entirely configure to hers :asham: Mine is really 5 names total :lol: )

The Velvet Reyna

As my next name. Votes? :unsure:

I like Strawberry's Baby. :excited:

[quote name=Selita Jo ^_^' timestamp='1316115246' post='237010]

I know you don't... that's why I only said SOME of you - one or two or three people have been a bit silly of late ;):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like Strawberry's Baby. :excited:

Looks like that's the unanimous choice :asham: I'm gonna get to work designing my sig for Monday :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reyna! Can I ask you a favour? Could you make me a siggy of Janet and myself together?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reyna! Can I ask you a favour? Could you make me a siggy of Janet and myself together?

Anything, love ^_^

I probably could. :) Which picture of her and which of you? :) And any other details you wanna add ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww thanks...I'll have a look for which picture of her (it'll probably be that essence magazine shoot from a while ago)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww thanks...I'll have a look for which picture of her (it'll probably be that essence magazine shoot from a while ago)

No problem ^_^ Alright, PM them when you find them and I'll get to work. Any other details I should know about? Background, effects, text, etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's so hard finding a picture of me to go with Janet because hers are so perfect :lol:!! I know that I want it to be dark...almost gothic like. I want it to feel very TVR-like.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's so hard finding a picture of me to go with Janet because hers are so perfect :lol:!! I know that I want it to be dark...almost gothic like. I want it to feel very TVR-like.

You remember that picture of her in red from the TVR era, you could kinda see her nipple ring and the background was blue, I think? I can use that and you can find a pic to match...or something :asham:

Share this post


Link to post
Share on other sites

You remember that picture of her in red from the TVR era, you could kinda see her nipple ring and the background was blue, I think? I can use that and you can find a pic to match...or something :asham:

I changed my mind :asham:! I have this pic of me with my tongue out:

2m6n255.jpg

I'm sure there's one of Janet with her tongue out too but I can't find it. Or any Janet photo will do where she's 'cheeky' :lol:. As far as background/text etc. I'm not entirely fussed to be honest. As long as it shows how iconic we both are :lmao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I changed my mind :asham:! I have this pic of me with my tongue out:

2m6n255.jpg

I'm sure there's one of Janet with her tongue out too but I can't find it. Or any Janet photo will do where she's 'cheeky' :lol:. As far as background/text etc. I'm not entirely fussed to be honest. As long as it shows how iconic we both are :lmao:

I do have that picture of Jan and Paris with their tongues out at that family gathering :lol: I also have one of her where she's at a show, I believe it's DJ/20 y.o. Era and she has her tongue out. :lol: For the background, I'll probably use one with text on it, something about laughing or being silly, maybe. Idk, what do you think? :asham:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...