Jump to content

Surviving Planet Janet 101


Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Surviving Planet Janet 101 It has been brought to my attention by The Management that things have been getting out of order 'round hurr, which is a lot considering the zoo this place is. Folks get

Funny how you omitted yourself for stanning for another artist like you do for Beyzebel. And having a forum buddy that co-signs as well..

It's true lipton.

:filenails:

So I get to campus, prepared to walk in class late, only to find that there's no one there. The professor sent out an email 15 minutes after I left the house saying class was canceled. I hate when professors do that shit. You KNEW it was snowing when you woke up this morning. Why wait til the last minute to send out the email? :flipoff:

Link to post
Share on other sites

So I get to campus, prepared to walk in class late, only to find that there's no one there. The professor sent out an email 15 minutes after I left the house saying class was canceled. I hate when professors do that shit. You KNEW it was snowing when you woke up this morning. Why wait til the last minute to send out the email? :flipoff:

:lmao::lmao: I don't understand that concept..when it snowed here and had the ice on top, it was common sense that it won't be any work..I wasn't gonna drive on that shit..most can't drive in damn rain..so if ice on the road, there ain't no way in hell I'ma be on it.. :lmao:

Link to post
Share on other sites

:lmao::lmao: I don't understand that concept..when it snowed here and had the ice on top, it was common sense that it won't be any work..I wasn't gonna drive on that shit..most can't drive in damn rain..so if ice on the road, there ain't no way in hell I'ma be on it.. :lmao:

And what these stupid ppl at this school don't understand, the streets aren't clear as timely as they are in DC. And a lot of off campus students live in MD, so we can't get to campus as fast. So inconsiderate. I had some choice words for them:

@HowardU So I get all the way to campus (a hour and a half commute on the Metro) and find out all my classes are canceled. What a waste.

— Stevie's Wonder (@Stevies_Wonder)

January 27, 2011

@HowardU This could have been avoided IF YOU HAD JUST CLOSED FUCKING CAMPUS TODAY.

— Stevie's Wonder (@Stevies_Wonder)

January 27, 2011

:shifty:

Link to post
Share on other sites

And what these stupid ppl at this school don't understand, the streets aren't clear as timely as they are in DC. And a lot of off campus students live in MD, so we can't get to campus as fast. So inconsiderate. I had some choice words for them:

:shifty:

:asham::asham: Ahh..I don't wanna laugh at your misfortune..but.. :lmao:

Link to post
Share on other sites

11. We Know What You're Talking About

Easy%20Quote%20Button%201.gif

On average, there's a thread made once every hour on here. Some threads are short and right to the point, some are long and drawn out. When someone posts a long article, or a series of pictures, you don't need to quote the entire post. It's annoying. :rolleyes: Just respond regularly. We'll know what you're responding to. Quoting long posts makes pages longer than they need to be. If you want to respond to a certain part, it doesn't take long to edit out the excess text to get to the part you want to respond to.

Example 1 - *see Blatin's posts at the beginning of each thread*

Agreed. I hate that shit <_<

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Announcements


×
×
  • Create New...