Jump to content

Janet Jackson Survivor: Unbreakable Edition - WINNER ANNOUNCED


Recommended Posts

3 hours ago, vibeology said:

I did have to laugh at that when I  saw it but I couldn't be bothered to correct him :lol:

y'all can't correct me on my opinion. What has Missy and Janet done that has stuck and been a bop? :lol:  I'll wait.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 373
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

What’s wrong with Dream Maker? It’s like the heart of the album

Take Me Away. But Janet read for FILTH in TGF. Honestly, it's one of the stronger tracks on the album.  But some of you have no taste like wypipo cooking.  

Posted Images

1 minute ago, VelvetKnowledge1814 said:

^^ I think I remember enjoying "The 1" off the Discipline album, but I haven't listened to that song in over 5 years. @JoeJoe

7 inches? yup that'll do lol but yeah Janet and Missy never had a bop that would stick. Solo they can make plenty of hits but together it just didn't work. The girls on here thinking what I said ain't right just cause Janet and Missy are friends but they can't prove what I said to be wrong.-_-

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, JoeJoe said:

y'all can't correct me on my opinion. What has Missy and Janet done that has stuck and been a bop? :lol:  I'll wait.

 

7 hours ago, JoeJoe said:

7 inches? yup that'll do lol but yeah Janet and Missy never had a bop that would stick. Solo they can make plenty of hits but together it just didn't work. The girls on here thinking what I said ain't right just cause Janet and Missy are friends but they can't prove what I said to be wrong.-_-

Oh JoeJoe  -_- you are really touched with a special brush.

Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, LawdToday said:

How yall don't like Love U 4 Life

Also I'm honestly surprised no one came for the Black Eagle (Panther). Glad y'all know what's off limits LOL

I do actually like the song a lot but the whisper factor is high and it does feel kinda unfinished too.

Link to post
Share on other sites
On 2/21/2018 at 3:44 AM, J. said:

In an effort to save Love U 4 Life......I vote Shoulda Known Bettter

I'm gonna ride your wave here.. In my effort to save one of my favorites Dream Maker I'm gonna have to vote off shouldve Known Better. I thought it sounded better live vs the studio recording. 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, LawdToday said:

How yall don't like Love U 4 Life

Also I'm honestly surprised no one came for the Black Eagle (Panther). Glad y'all know what's off limits LOL

I'm sure when it gets down to a few songs, most will come for this scripture.  The lyrics>>> Possibly Janet's best written song.

OT: Shoulda Known Better

I wouldn't vote it off this early, but Dream Slayer needs to stay.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, State of the Game said:

Y’all need to stop. Dream Maker is such filler

No, it's not.  It's a perfect transition song that sets up the latter part of the album.

Dream maaaaaaaaaaaaaaaakeeeeeeeeerrrr

Make my dreams come true

Will you dreammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakerrrrrrrrrrrr

I'm ready to take the journey to euphoriaaaaaaaaaaaaa

I'm ready for you..

mariah carey american idol animated GIF

 
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
On 2/20/2018 at 1:51 PM, Csmitty said:

The board may kill me but Take Me Away can hit the road!!! 

It can hit the ROAD IMMEDIATELY!

On 2/20/2018 at 8:32 PM, vibeology said:

Love u 4 Life

One of the best tracks! This song is fire! It must stay, along with Dream Maker...

 

 

My vote: Should've Known Better - it's really a weak song. There's a couple lines that's respectable & I can feelbut the idea of "I should've known better" than to think you'll was worth a damn about getting things right is kinda weird lol. 

 

But Take Me Away will be next on my list & Well Traveled should still be here. 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, hotboy06 said:

No, it's not.  It's a perfect transition song that sets up the latter part of the album.

Dream maaaaaaaaaaaaaaaakeeeeeeeeerrrr

Make my dreams come true

Will you dreammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakerrrrrrrrrrrr

I'm ready to take the journey to euphoriaaaaaaaaaaaaa

I'm ready for you..

mariah carey american idol animated GIF

 

It’s not the best song. Let’s get rid of it :rolleyes: 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Announcements


×
×
  • Create New...