Jump to content

The top most photogenic celebs to not include black folks...


King Baby
 Share

Recommended Posts

That's unfortunate...

To only acknowledge your multicultural background if it falls under a certain percentage sounds absurd.

I can't add anymore pluses today....but damn you an undercover genius in this bitch...as for Game, I want every mod on this board to feel shame....they co-signed off on dat shit :filenails:

Link to comment
Share on other sites

That'd be even better :excited:

I do, but I love Kharma way more :whistle::lol: If they played their cards right when she first came, Beth could have been the next Chyna (kinda even sounds like her >_< ), but she's been there so long and hasn't been doing anything. Kharma came in and just shocked the entire Divas division like nothing, and the WWE had larger plans for her -_-

Cody's mine <_<-_-

too bad she got knocked up... :umm:<_<

u can have Cody... leave me Orton tho

Link to comment
Share on other sites

I still think they're making her lose weight after the baby is born -_-

I'm over Orton...I'm sick of seeing him and Christian go at it -_-

Chyna's back but she's on TNA :cheer: WWE didn't give her an offer :umm:

LOL like how much weight? :unsure:

SD! is boring... I love Christian and they give good matches.. but i'm over the rivalry... they need to put Orton back on RAW as a heel

LMFAO.. Hunter doesn't want her >_<

Link to comment
Share on other sites

LOL like how much weight? :unsure:

SD! is boring... I love Christian and they give good matches.. but i'm over the rivalry... they need to put Orton back on RAW as a heel

LMFAO.. Hunter doesn't want her >_<

Probably until she can wear booty shorts :excited::lmao:

Yes. I don't understand why they would put Orton on SD anyway. Cena's boring ass belongs on SD -_-

Vince was in charge at the time. Hunter better try to get her. Didn't he bring her to the WWF?

Link to comment
Share on other sites

Probably until she can wear booty shorts :excited::lmao:

Yes. I don't understand why they would put Orton on SD anyway. Cena's boring ass belongs on SD -_-

Vince was in charge at the time. Hunter better try to get her. Didn't he bring her to the WWF?

LOL

They needed him on SD!.. there's nothing going for him on RAW and Christian can't carry SD! alone... they'd never put his ass on SD! again

I think he did

Link to comment
Share on other sites

LOL

They needed him on SD!.. there's nothing going for him on RAW and Christian can't carry SD! alone... they'd never put his ass on SD! again

I think he did

But I can't wait for her to come back...that is if they have her back -_- The Divas went back to being below Santino once she left -_-

True but they can at least make SD interesting. Besides this Mark Henry thing now, the only good part is when they show old matches from the vault -_-

I hope he can get her once her TNA contract runs out.

Link to comment
Share on other sites

Chyna was the shit :excited: After her, I'm going with Kharma...the WWE make Beth and Natalya complete messes when they win the title -_- Supposedly Chyna won't make it into the WWE Hall of Fame because she just went to work with TNA, but I doubt they will keep her out.

She recently released a porno.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...